skitdag

jag kommer inte gå in på vad som gjorde min dag till en skitdag, för jag är inte säker på ifall fel personer läser det här.. men jag va skitnervös igårkväll, och kan säga att det blev typ 10 gånger värre än vad jag trodde det skulle bli.

men annars så såg vi en film på religionen, en bra film för en gångs skull! hm undrar om jag tycker den va bra för att killen va skitsnygg..? haha aja whatever, hängde ju med i filmen så so what! 

har lite typ minnesluckor från idag också!? kommer inte ihåg vissa saker som sas imorse, skumt.. men kommer ihåg mer & mer hela tiden. haha ja skumt är ordet.

åh kommer inte på något kul att skriva, blir ju bara massa skit haha.

så säger hejdå nu, tänkte sova lite :)
pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0