ojdå

var ett tag sen jag skrev här nu.. har typ glömt bort att jag har en blogg nästan. ;P nejdå. men nästan.

igår sov jag iaf hos nicolé! efter att ha ringt henne 17 ggr under dagen (!!!!) så vaknade hon och kom den sista halvtimmen av naturkunskapen typ. vi gick till henne sen och gjorde pannkakor, mums! skitgoda. jag tror pannkakor är min favoritmat, alltid sugen på det. :) sen tittade vi på tv & pratade skit till halv 4 på natten haha. kokade även makaroner kl halv 2!? vi är roliga vi :)

idag va vi i skolan, & det var kul! nicoé lyser upp min dag eller någon såndär töntig mening :) skrattade en massa & så hör jag röster med haha! klockrent.  så idag har jag haft den roligaste dagen i skolan ever tyyp.

som vanligt fick jag ej aktiv på psykologin, fett irriterad?? är exakt lika dan på andra lektionerna men BARA HON som ger mig det....... *****..!

nej men nu är jag skittrött, ska nog ta en powernap eller så :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0