hos camilla med frida tonight

yes, lagom kul sådär! varit lite osocial dock, somnade tex runt kl 7 och vaknade 45 min senare och nu sitter jag ju vid datorn och dom pratar serious stuff. men jag är så himla trött! skrev visst igår att jag trodde jag skulle somna i rimlig tid igår. i did not! somnade efter 3 och vaknade 7, dvs 4 timmar. D Ö D, ja.

i skolan var en viss person fett dryg & bara glodde hela tiden..? & den viss personen var hela tiden med en annan viss person ;) haha! lite kul, kanske ?

imorgon kommer jag iaf att dö, kommer inte gå in på varför men så är det..

men vad säger ni, ska jag vara mer social kanske? eller somna på soffan? hm ja vi får se hur det blir! puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0