åh

som ni kanske vet så har jag sömnproblem som kommer & går lite som det vill.. jaja, idag tror jag att jag kommer kunna somna skapligt iaf. :) hoppas jag. men tidigare i veckan så somnade jag runt 3, det är inte kul. men det jag tänkte säga var att jag älskar när man är så trött en kväll för att man sovit dåligt föregående nätter så man somnar i stort sätt direkt efter man lagt huvudet på kudden. så himla underbart! varför kan det inte vara så varje natt..?

jaja, skit samma. ligger nu i sängen och kollar på tv. är inte lika trött nu som jag var tidigare ikväll. orka.. men kollar på heroes, ingen serie jag har följt men den är helt ok att se ibland sådär.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0