-

nu kommer jag ihåg i stort sett allting från min lilla typ "blackout" imorse! va lite läskigt där ett tag faktiskt. men kommer ihåg varför jag ***** båda gångerna. 

 
jaja, nu lägger jag den händelsen bakom mig. speciellt eftersom jag inte ens berättar vad det är för nåt.. haha.

sitter i tvrummet nu med pappa, han kollar någon tråkig krigsfilm... ska diska snart, **** ***. (värst så hemlig jag va idag då). sen ska jag dricka te, sjukt längesen! okej, typ två dagar sen men jag är beroende såååå! lite hungrig är jag också, men man kan ju inte äta på nätterna liksom så jag väntar till lunch imorgon. (börjar 12.30 så kommer äta lunch ist för frukost).

haha nu ser jag att killen från dom där kända typ skattfilmerna? national treasure heter dom! glömde bort, iaf killen är med i den här krigsfilmen. OJ VA INTRESSANT, tänker ni.

nej jag svammlar ju bara. godnatt?

(pinsamt att jag skrivit på det här typ 20 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0