roligt

jag: men euw!! han matade grisarna med hans arm typ, såg du??
pappa: nej, jag missade.. *kollar på tobbe* men hur smakade det då?


haha. jag dör. kan tilllägga att vi tittar på criminal minds.



iaf, idag somnade jag runt 7 på soffan och vaknade efter första pausen på idol. somnar alltid på soffan om jag är hemma nu för tiden. skumt.. men det är sjukt skönt, älskar att sova på soffor! på ngt sätt så är det ibland skönare än sängen. och jag älskar min säng. nu funderar jag på om jag ska duscha nu eller imorgon.. är sjukt trött så vill egentligen bara gå o sova. men det är så himla jobbigt att duscha på morgonen. så kallt. men om jag duschar nu kommer jag somna med blött hår och se ut som jag vet inte vad imorgon. beslutsångest! men blir nog imorgon ändå, börjar sent. men jag ska vara duktig & åka in till kl 10. min dator får följa med mig också. behöver den. datasalen är ju så jävla kall...

men jaja, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0