det är sjukt

jag fick ett sms idag. det var en fint sms. väldigt fint. men smset fick mig att börja gråta hysrierisk, och då menar jag hysteriskt, i nästan 30 minuter. varje gång jag tänker på det smset så börjar det rinna tårar igen. jag stängde av mobilen runt halv 4. ca en timme efter jag fått smset. nu vågar jag inte sätta igång den igen. jag vill läsa igenom smset noggrant, för eftersom jag började gråta hysteriskt så gjorde jag aldrig det. det var långt, väldigt långt, men jag kommer bara ihåg 3 meningar. men jag vågar inte. jag vill inye börja gråta igen, jag önskar nog mest av allt att jag aldrig fått smset.

jag, nathalie berlin, som är beroende av min mobil vågar inte ha den igång. jag har haft den avstängd i 4 timmar nu. förstår ni? det är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0